Deklaracja dostępności
Urząd Miejski w Tułowicach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z Ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej tulowice.pl.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest w pełni zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Przygotowanie deklaracji dostępności
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić na następujące dane kontaktowe: Łukasz Koteluk — email: informatyk@tulowice.pl lub telefonicznie 77 460 01 43 wewn. 27 .
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszej jednostki:
- Adres: ul. Szkolna 1, 49-130 Tułowice,
- E-mail: .
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl .
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Budynek Urzędu Miejskiego w Tułowicach wyposażony jest w domofon przy głównych drzwiach wejściowych od strony ul. Szkolnej, dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim oraz osób ze szczególnymi potrzebami. Pracownik urzędu po odebraniu rozmowy przez domofon ustala właściwego urzędnika merytorycznego dla załatwienia sprawy. Następnie osoba zostaje przekierowana do drugich drzwi wejściowych gdzie pracownik przychodzi bezpośrednio do osoby w celu jej obsługi.
Chodnik do budynku stanowi jednocześnie podjazd do drzwi wejściowych od strony ul. Szkolnej. Na końcu budynku znajdują się drugie drzwi wejściowe (dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim) umożliwiające dostanie się osobie na wózku inwalidzkim do punktu obsługi petenta (warunki działania Urzędu Miejskiego podczas epidemii SARS-Covid 19) oraz dostęp do pomieszczenia (sala posiedzeń Urzędu) jako dostęp alternatywny w celu realizacji potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami. Obsługa petentów w punkcie obsługi odbywa się na poziomie „zero” budynku.
W przypadku obsługi w pomieszczeniu sali obrad (dostęp alternatywny) dla osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim wykonany jest podjazd, który przy wsparciu innej osoby umożliwi wjazd na podest klatki schodowej a następnie przez drzwi dostęp do sali.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Brak tłumacza języka migowego.